<< بازگشت به ليست گروه های سئولات متداول  << بازگشت به گروه توانبخشي

 
 موضوع : ٢ سوال متفاوت
FAQ
سوال :
با سلام و خسته نباشيد
٢ سؤال داشتم كه در صورت امکان خواهشمندم مرا راهنمایی بفرمایید.
اول اينكه دارای فرزند دختری هستم که CP است در حد شدید ٩٥% و به دلیل مشکلاتی که شما به خوبی به آن واقف هستید می خواستم در طرح اهدای وسایل ( راهی به آسمان ) ثبت نام کنم ولی به دلیل اینکه مستأجر هستم و باید از محل سکونت کنونی نقل مکان کنیم برای آدرس و شماره تلفنی که در این فرم از من خواسته اید چه کاری می توانم انجام دهم تا بتوانید در صورتی که نیاز بود با بنده در تماس باشید آیا می توانم فعلاً با همین آدرس ثبت نام کرده و بعد از تغییر محل سکونت از همین طریق آدرس جدید را به اطلاع شما برسانم؟
دوم اینکه برای آشنایی بیشتر به دنبال کتب و مقالاتی در رابطه با مشکل فرزندم هستم تا از همه لحاظ بتوانم آماده تر باشم و برخوردی صحیحتر و بهتر با او داشته باشم. ( از لحاظ جسمی، رفتاری، تغذیه، دارویی و.... ) هر آنچه که در پیشرفت رفتاری و حرکتی او مثمرثمر باشد و بتواند حتی در تربیت او هم مفید باشد ولی متأسفانه فقط یک کتاب دربارۀ این بچه ها هست که در مورد کاردرمانی ( آموزش نشستن و... ) می باشد که فعلاً برای چنین حرکاتی از نظر کاردرمان او زود است ببخشید سؤالم طولانی شد امیدوارم مرا عفو بفرمایید.
استدعا دارم مرا در اولین فرصت یاریم کنید و مرا بعد از این سالها جستجو و بی نتیجه ماندن در این رابطه راهنمایی بفرمایید.
با سپاس فراوان
FAQ
جواب :
خانم سهيلي فر
با سلام
در خصوص سوال اول اگر يك شماره تلفن همراه در فرم ثبت نام خود وارد كرده باشيد مشكلي ندارد در زمان ارزيابي همكاران ما با شما تماس مي گيرند .
اما در خصوص سوال دوم در ادامه طرح راهي به آسمان يكسري كلاسهاي اموزشي به همراه جزوات مفيد موارد مذكور در سوال سركار عالي در اختيار شما قرار داده خواهد شد و شما مي توانيد در اين كلاسها اطلاعات بيشتري كسب نمائيد.
موفق باشيد



گروه پرسش و پاسخ
 جستجو در سئوالات متدال
    
 کليد واژه ها :